Правила проживання

ПРАВИЛА НАДАННЯ ГОТЕЛЬНИХ ПОСЛУГ ТА КОРИСТУВАННЯ НИМИ У ПРИВАТНОМУ АКЦІОНЕРНОМУ ТОВАРИСТВІ «ГОТЕЛЬНИЙ КОМПЛЕКС «БРАТИСЛАВА»
1. Загальні положення
1.1. Правила надання готельних послуг та користування ними у ПРИВАТНОМУ АКЦІОНЕРНОМУ ТОВАРИСТВІ «ГОТЕЛЬНИЙ КОМПЛЕКС «БРАТИСЛАВА», надалі – Правила, регламентують основні вимоги щодо користування готелем «Братислава», надалі – Готель, що здійснює діяльність на території України у сфері надання послуг з тимчасового проживання (готельних послуг) споживачам, і регулюють відносини між споживачами (фізичними особами, які проживають у готелі або мають намір скористатися готельними послугами) та готелем «Братислава», виконавцем цих послуг.
1.2. У своїй діяльності готель «Братислава» керується чинним законодавством України, у т.ч. Правилами користування готелями й аналогічними засобами розміщення та надання готельних послуг, затвердженими наказом Державної туристичної адміністрації України від 16.03.2004р. № 19, цими Правилами.
1.3. Готелю присвоєна категорія «Чотири зірки», відповідно до вимог нормативних актів (Свідоцтво про встановлення категорії готелю серії КВ № 365, видане Міністерством економічного розвитку і торгівлі України, строк дії з 26.11.2019 року по 26.11.2022 року).
1.4. У цих Правилах терміни вживаються в такому значенні:
готель — ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ГОТЕЛЬНИЙ КОМПЛЕКС «БРАТИСЛАВА», складається з номерів та надає готельні послуги з тимчасового проживання;
споживач — фізична особа, що придбаває, замовляє, використовує або має намір придбати чи замовити готельні послуги для власних потреб;
замовник — фізична або юридична особа, в тому числі суб'єкт туристичної діяльності, яка укладає з готелем відповідний договір про надання готельних послуг від імені та на користь споживача та здійснює оплату або надає гарантії щодо здійснення оплати за цим договором;
готельні послуги — діяльність готелю з розміщення споживача шляхом надання готельного номера для тимчасового проживання, а також інша діяльність, пов'язана з розміщенням та тимчасовим проживанням; складаються з основних та додаткових послуг, що надаються споживачу відповідно до встановленої категорії Готелю;
основні послуги — послуги готелю, що включаються до вартості номеру й надаються споживачу відповідно до укладеного договору;
додаткові послуги — послуги готелю, що не належать до основних послуг готелю, замовляються та сплачуються споживачем окремо;
номер — окреме вмебльоване приміщення, що складається з однієї або декількох кімнат, обладнаних для тимчасового проживання;
штрафні санкції — штраф, який сплачується договірною стороною у випадку порушення нею вимог, обумовлених договором або чинним законодавством;
бронювання — процес замовлення замовником (споживачем) основних та/або додаткових готельних послуг у певному обсязі з метою їх використання в обумовлені терміни конкретним споживачем або групою споживачів;
підтвердження заброньованих послуг — документ встановленого зразка (Додаток 1), що підтверджує згоду готелю щодо виконання замовленого переліку основних та додаткових послуг згідно із заявкою;
відмова в бронюванні послуг — відмова готелю в бронюванні основних та/або додаткових послуг готелю;
анулювання замовлення — відмова замовника (споживача) від заброньованих послуг;
своєчасне анулювання замовлення — відмова замовника (споживача) від використання заброньованих послуг не пізніше ніж за 24 години до дати розміщення споживачів або в обумовлені договором строки;
пізнє анулювання замовлення — анулювання в строк пізніший, ніж за 24 години до дати запланованого заїзду або в обумовлені договором строки; В разі анулювання заброньованих послуг пізніше , ніж за 24 год до дати запланованого заїзду або неприбуття, споживач/замовник сплачує готелю штраф у розмірі вартості першої доби проживання в заброньованому номері;
неприбуття — фактичне неприбуття споживача, групи споживачів до готелю в день заїзду або ануляція заброньованих послуг менше ніж за 24 години до замовленої (узгодженої) дати поселення; В разі неприбуття, споживач/замовник сплачує готелю штраф у розмірі вартості першої доби проживання в заброньованому номері;
дата заїзду — дата запланованого прибуття споживача до готелю, що підтверджена готелем;
дата виїзду — дата запланованого виїзду споживача із готелю, що підтверджена готелем;
розрахункова година – година, яка встановлена в готелі і при настанні якої споживач повинен звільнити номер у день запланованого виїзду та здійснити повний розрахунок з готелем за одержані послуги; встановлено, що стандартна розрахункова година в готелі «Братислава» - 12:00 за київським часом;
година заїзду – година, яка встановлена в готелі і після якої здійснюється заселення в готель; встановлено, що стандартна година заїзду в готелі «Братислава» – з 14:00 за київським часом;
ранній заїзд — додаткова послуга, що оплачується додатково та згідно якої заїзд та оформлення споживача в готелі до години заїзду;
гарантований ранній заїзд – додаткова послуга, що передбачає заїзд та оформлення споживача в готелі з 00:01 і до 12:00 запланованої дати заїзду та додаткову оплату послуги у розмірі 1 (однієї) доби проживання за діючим тарифом або тарифом за договором. Номер для гарантованого раннього заїзду бронюється за 1 добу до запланованої дати заїзду згідно замовлення споживача;
негарантований ранній заїзд – додаткова послуга, згідно якої поселення в готель відбувається з 06:00 до 14:00 в день запланованого заїзду та оплачується додатково в розмірі 50% від вартості однієї доби проживання згідно бронюванню споживача (тарифу згідно чинного договору). Номер під негарантований ранній заїзд надається гостю за наявністю у готелі і готовності до заїзду;
пізній виїзд – виїзд споживача з готелю після розрахункової години в день виїзду, являється додатковою послугою та надається за додаткову оплату та за наявності номерів у готелі. Пізній виїзд до 18:00 дня запланованого виїзду являється додатковою послугою та сплачується додатково у розмірі 50% від вартості однієї доби проживання, що діє в день надання цієї послуги споживачу, якщо інше не передбачено договором. Послуга надається за умови наявності номерів. Пізній виїзд після 18:00 дня запланованого виїзду являється додатковою послугою та сплачується додатково у розмірі 100% від вартості однією доби проживання, що діє в день надання цієї послуги споживачу, якщо інше не передбачено договором. Послуга надається за умови наявності номерів.
1.5. Режим роботи Готелю цілодобовий.
1.6. Персонал, що бере безпосередню участь у прийомі та обслуговуванні споживачів, має відповідну професійну підготовку, володіє іноземними мовами в необхідному обсязі, проходить медичне обстеження, результати якого відображаються в особових медичних книжках).
1.7. У готелі використовуються мийні засоби, що дозволені Міністерством охорони здоров’я України та мають сертифікат відповідності.
1.8. Матеріально-технічне оснащення й мінімальний перелік послуг, що надаються готелем, відповідають вимогам, встановленим стандартами та іншими нормативно-правовими актами для категорії «Чотири зірки».
1.9. Готель має журнал реєстрації вступного інструктажу працівників з питань охорони праці й журнал реєстрації інструктажів з питань охорони праці.
2. Інформація про послуги
2.1. Готель доводить до відома споживачів найменування й місцезнаходження юридичної особи, категорію готелю та іншу необхідну інформацію в куточку споживача/на сайті готелю.
2.2. Готель надає споживачам необхідну, достовірну, доступну та своєчасну інформацію про готельні послуги. Інформація доводиться до відома споживача в доступній наочній формі, знаходиться в службі прийому та розміщення готелю в куточку споживача/на сайті готелю й містить таке:
- зазначення нормативних документів, вимогам яких повинні відповідати готельні послуги;
- Правила користування готелями й аналогічними засобами розміщення та надання готельних послуг, затвердженими наказом Державної туристичної адміністрації України від 16.03.2004р. № 19;
- Правила надання готельних послуг та користування ними у ПРАТ «ГК «БРАТИСЛАВА»;
- свідоцтво про присвоєння готелю відповідної категорії;
- копію сертифіката відповідності послуг щодо тимчасового розміщування усім обов’язковим вимогам, які встановлені в ДСТУ;
- ціни за номери;
- перелік основних послуг, що входять до ціни номеру;
- перелік додаткових послуг, що надаються за окрему плату;
- відомості про форму та порядок оплати послуг;
- відомості про роботу закладів громадського харчування, торгівлі, побутового обслуговування й інших закладів, що розташовані в готелі. У разі їх відсутності — дані про місцезнаходження й режим роботи найближчих до готелю підприємств зв'язку та побутового обслуговування;
- відомості про органи, що здійснюють захист прав споживачів.
2.3. Перелік основних послуг, що входять до вартості номеру:
- проживання;
- одноразове харчування — сніданок;
- користування інтернетом WI FI на всій території готелю;
- зберігання багажу в багажній кімнаті в день прибуття споживача та у день від’їзду споживача з готелю;
- щоденне прибирання та заміна рушників в номері;
- заміна постільної білизни один раз на три дні або за бажанням споживача;
- виклик таксі;
- виклик швидкої допомоги;
- доставка в номер кореспонденції;
- побудка у визначений споживачем час;
- замовлення квитків, туристичних послуг (екскурсії, туристична інформація тощо).
2.4. Перелік додаткових послуг, що надаються за окрему плату, та прейскурант вартості цих послуг знаходяться в куточку споживача та в кожному окремому номері.
3. Порядок бронювання номерів, укладання договору на готельне обслуговування та оплати послуг
3.1. Готель має право укладати договір з замовником (споживачем) на бронювання номерів (місць) шляхом підписання його двома сторонами, а також шляхом прийняття заявки на бронювання за допомогою поштового, телефонного або іншого зв’язку (засобів електронної пошти, включаючи факсимільну), який дозволяє достовірно встановити належність заявки споживача або замовника. Договір вважається укладеним тільки в разі письмового акцепту готелем направленої йому заявки на бронювання та досягнення сторонами згоди в обумовленій формі щодо всіх істотних умов.
3.2. Бронювання номеру в готелі є гарантованим до 18:00 (час анулювання) в день замовленого прибуття або у випадку 100% передплати замовлених послуг. Замовлення може бути анульоване після 18:00, якщо послуги не були передплачені або гість не звернувся до готелю аби прогартувати своє бронювання на довший термін
3.3. Договір про надання основних готельних послуг може бути укладеним замовником на користь споживача за дорученням останнього.
3.4. Готель має право застосовувати вільні ціни і тарифи, та систему знижок на всі послуги, що надаються, за винятком тих, стосовно яких здійснюється державне регулювання цін та тарифів.
3.5. Ціна номера, вартість додаткових послуг, встановлюються готелем самостійно, форма оплати визначається договором між споживачем/замовником та Готелем. Готель застосовує добову оплату готельних послуг з урахуванням години заїзду та виїзду. Готель визначає перелік основних послуг, які входять у ціну номера.
3.6. Договір про надання основних готельних послуг споживачу вважається укладеним після оформлення документів на проживання (підписання заповненої реєстраційної картки гостя) та засвідчується розрахунковою квитанцією або іншим розрахунковим документом, що підтверджує укладення договору.
3.7. Договір про надання готельних послуг може бути укладений на визначений або невизначений термін. При укладанні договору на невизначений термін погодженим вважається найбільш короткий термін, як правило одна доба; дія договору в такому разі завершується о 12.00 дня, наступного за днем прибуття споживача.
3.8. Плата за надання готельних послуг стягується відповідно до єдиної розрахункової години - 12-ї години поточної доби за київським часом.
Готелем установлені наступні година заїзду та розрахункова година:
- година заїзду – о 14:00 за київським часом;
- розрахункова година (година виїзду) – о 12:00 за київським часом.
При проживанні в готелі менше однієї календарної доби готель стягує плату за надання готельних послуг за одну добу, з урахуванням встановленої в готелі розрахункової години.
При оформленні та розміщенні споживача в період з 00-00 поточної доби та перебуванні в готелі на термін менше однієї календарної доби, розрахунковою годиною вважається 12-00 поточної доби та стягується добова вартість проживання,згідно діючих тарифів.
3.9. При розміщенні дітей віком до п’яти років з батьками в одному номері, без надання окремого місця , плата за проживання дітей не стягується (крім послуг, що не входять у вартість номеру).
3.10. Повернення грошових коштів за невикористані послуги здійснюється у наступному порядку:
- адміністратор отримує від споживача попередні розрахункові документи що підтверджують оплату споживачем послуг готелю в якості попередньої оплати, при пред’явленні паспорта або іншого документу, який засвідчує особу;
- споживач заповнює «Заяву про повернення невикористаних грошових коштів» на ім’я керівництва готелю, яка є офіційною підставою для повернення грошових коштів;
- адміністратор повертає споживачу грошові кошти в сумі невикористаних послуг, згідно тому типу оплати, яким був проведений попередній розрахунок за послуги;
- споживач отримує розрахункові документи за фактично отримані послуги.
3.11. У разі відмови споживача від розміщення у день поселення протягом однієї години з моменту його реєстрації у системі готелю, а також за умови відсутності ознак користування ванною кімнатою та ліжком, готель здійснює повернення повної суми сплачених коштів. Якщо споживач скористався номером чи звернувся до адміністрації готелю з метою відмови від номеру пізніше однієї години після реєстрації у системі готелю або наявності вказаних ознак користування номером – повернення грошових коштів за першу добу проживання не здійснюється.
3.12. Готель дозволяє розміщення з тваринами з дотриманням деяких обмежень їх Власниками:
3.12.1. Для спожиівачів з собаками та котами:
- при поселенні гостя (власника тварини) при собі є паспорт тварини, який він пред’являє співробітнику СПіР;
- вага не перевищує 6 кг;
- висота в холці не перевищує 30 см;
- тварина має повідок та пересувається по готелю виключно з його використанням, а дрібні тварини – на руках у власника;
- у собак крупних порід є намордник і по території готелю вона пересувається в ньому;
- на території готелю та прилеглій до нього вигул собак та інших тварин заборонено;
Для споживачів з іншими тваринами:
- Готель приймає споживачів з дрібними тваринами;
- споживач зобовязанимй самостійно організувати все необхідне приладдя для тварини, корм та місце для сну;
- не дозволяється дрібних тварин випускати з кліток;
- не дозволяється тваринам спати / перебувати на ліжку у номері готелю, на диванах та інших меблях у зонах загального користування.
3.12.2. Споживачі, які проживають в готелі з тваринами:
- несуть повну відповідальність за дії своєї тварини;
- несуть відповідальність за шкоду, що нанесена його твариною майну готелю, співробітникам готелю або інших гостей готелю, відвідувачів зон загального користування, тощо;
- зобов’язані сплатити вартість додаткового прибирання згідно діючого прейскуранту у випадку, якщо проживанням тварини було нанесено шкоду майну готелю.
4. Порядок надання послуг
4.1. Номер в готелі надається споживачу при пред’явленні паспорта або іншого документу, який засвідчує особу (паспорт громадянина України, паспорт громадянина України для виїзду за кордон, дипломатичний чи службовий паспорт, посвідчення особи моряка, посвідка на проживання особи, яка мешкає в Україні, але не є громадянином України, національний паспорт іноземця або документ, що його замінює, та віза на право перебування в Україні (якщо інше не передбачено чинними двосторонніми угодами), свідоцтво про народження неповнолітніх, які не досягли 16 років, посвідчення водія, для військових – особове посвідчення або військовий квиток, посвідчення, яке видане за місцем роботи споживача, та ін.), і заповненні реєстраційної карти. Готель зобов’язаний надати пільги тим категоріям споживачів, для яких такі пільги передбачені, в порядку і на умовах, визначених чинним законодавством України.
Після оформлення документів на проживання у Готелі та оплати готельних послуг споживачу видається документ про оплату за послуги і ключ-картка від номера. У випадку втрати споживачем ключа-картки , останній має сплатити вартість втраченої картки, згідно прейскуранту.
4.2. Споживач має право розірвати договір про надання готельних послуг у будь-який час за умови оплати фактично наданих готелем послуг. Порядок розірвання договору на надання готельних послуг з замовником визначається договором та чинним законодавством України.
4.3. Готель має право розірвати договір (здійснити виселення) у таких випадках:
- якщо споживач порушує ці Правила ;
- не сплачує, несвоєчасно та/або не в повному обсязі сплачує заборгованість за отримані послуги готелю у т.ч. при тривалому проживанні (більше 7 календарних днів);
- якщо споживач порушує громадський правопорядок та/або своєю поведінкою створює незручності для інших гостей готелю або ображає честь і гідність інших гостей і обслуговуючого персоналу ;
- якщо споживач або гості споживача під час свого перебування в готелі завдають шкоди майну готелю, що призводить до матеріальних збитків;
- якщо споживач порушує тишу з 22-00 до 7-00 години.
У цьому випадку після відрахування суми, що покриває нанесені відвідувачем матеріальні збитки і (чи) штрафи, передбачені цими правилами, відвідувачу повертається залишок внесеної раніше оплати .
4.4. Готель має право відмовити в поселенні у випадках:
- у споживача відсутні документи, документи недійсні чи прострочені, є підозри на те, що документи фальшиві;
- у відвідувача неохайний, брудний зовнішній вигляд, він знаходиться в нетверезому стані, неадекватно, агресивно поводиться;
- відвідувач відмовляється дотримуватись внутрішніх правил проживання в готелі ;
- відвідувач внесений у список небажаних відвідувачів;
- споживач внесений у список небажаних гостей готелю;
- в інших випадках, передбаченим законодавством України .
У спірних випадках питання вирішує адміністрація.
4.5. У готелі ведеться облік небажаних гостей. У нього включаються споживачі, що раніше проживали в Готелі, порушували ці Правила та/або були виселені примусово .
4.6. Без згоди споживача/замовника готель не має права надавати додаткові послуги, які не включені у договір. Споживач/замовник вправі відмовитись від оплати таких послуг, а в разі їх сплати готель зобов'язаний повернути сплачену суму.
4.7. Готель повинен забезпечити цілодобове оформлення споживачів, які прибувають та вибувають із готелю.
4.8. У закладах (підприємствах) громадського харчування, зв’язку та побутового обслуговування, розміщених у Комплексі, особи, які проживають у готелі, мають право на обслуговування у першу чергу.
4.9. Готель забезпечує комплектність і справність обладнання в номері, а також якість підготовки приміщення під заселення.
4.10. Готель відповідає за схоронність речей, внесених до готелю споживачем, якій проживає у ньому. Річ вважається такою, що внесена до готелю, якщо вона передана працівникам готелю на зберігання або знаходиться у відведеному для споживача приміщенні.
Готель відповідає за втрату грошей, інших цінностей (цінних паперів, коштовностей) лише за умови, що вони були окремо передані готелю на зберігання в період оформленного та сплаченого проживання споживача.
У разі втрати чи пошкодження речі споживач зобов’язаний негайно письмово повідомити про це готель.
Якщо до закінчення строку проживання споживач не пред’явив свої вимоги до готелю, вважається, що його речі не були втрачені чи пошкоджені.
4.11. У разі виявлення забутих речей готель зобов'язаний негайно повідомити про це власника речей (за умови, що їх власник відомий).
Забуті речі зберігаються у готелі протягом шести місяців, після чого передаються у відповідні державні органи для реалізації або знищуються, про що складається акт установленої форми.
4.12. Готель залишає за собою право ведення відео спостереження у місцях загального користування (в т.ч. вестибюль, хол, коридор) в цілях забезпечення безпеки споживачів, відвідувачів (гостей) та працівників готелю. Вся інформація реєструється, записується на цифрові носії і зберігається. Підписанням реєстраційної карти гостя споживач приймає до уваги і не заперечує проти факту використання в приміщеннях готелю (за винятком номерів і туалетних кабін) систем відеоспостереження.
4.13. Згідно Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010р. №2297-VI готель є володільцем бази персональних даних. Підписанням реєстраційної карти гостя споживач надає згоду на обробку його персональних даних та підтверджує, що про свої права відповідно до статті 8 Закону України «Про захист персональних даних» повідомлений.
4.14. Споживач зобов'язаний:
- дотримуватись Правил користування готелями та аналогічними засобами розміщення та надання готельних послуг, та цих Правил;
- дотримуватись правил пожежної безпеки, чистоти в номері та місцях загального користування;
- не здійснювати своїми діями шум, перевищуючий допустимі норми;
- при виході з номеру закрити номер;
- відшкодувати збитки у разі втрати або пошкодження майна готелю згідно з чинним законодавством України.
4.15. З метою забезпечення громадського порядку, особистої безпеки проживаючих, збереження майна, в готелі встановлені заходи, дотримання яких є обов’язковим для всіх співробітників, проживаючих та відвідувачів:
- відвідувачам (незареєстрованим гостям готелю) дозволяється знаходитися в номерах за персональним запрошенням проживаючих тільки з дозволу адміністрації готелю в період з 08:00 до 23:00;
- відвідування проживаючих та знаходження у номерах після 23:00 дозволяється при умові їх реєстрації та поселення в номер, ознайомлення з цими Правилами та оплатою згідно «Тарифу на додаткове місце»;
- співробітники готелю, в разі необхідності, мають право перевірити у запрошених осіб підтверджуючі документи;
- не рекомендується запрошувати в номер незнайомих осіб, передавати незареєстрованим особам ключ від номеру та залишати відвідувачів самих в номері. За дії та наслідки дій осіб, яких проживаючий запросив в свій номер, він відповідає самостійно. Адміністрація готелю не несе відповідальності за речі споживача/замовника у разі перебування у номері сторонньої особи;
- зберігання громіздких речей, вибухових ,отруйних, пожежонебезпечних речовин у номерах готелю та на його території, а також ввіз та користування особистими електроприладами за винятком тих, які були взяті у готелі на тимчасове користування, строго забороняється;
- стрілянина, в т.ч. з пневматичної зброї, феєрверки, розведення вогнищ у невстановлених на території готелю місцях строго забороняється;
- з метою запобігання харчових і алкогольних отруєнь забороняється збереження та вживання у готелі та на його території споживачем їжі, продуктів харчування, алкогольних та безалкогольних напоїв за винятком тих, які були придбані у ресторані та лобі-барі ,розташованих у готелі;
- в номерах та на всій території готелю куріння забороняється, окрім місць спеціально відведених для куріння.
4.16. Адміністрація Готелю залишає за собою право на відвідування номеру без згоди споживача у випадку задимлення, пожежі, затоплення у номері, інших аварійних ситуацій, а також у випадку порушення споживачем цих Правил та загального порядку, порушення правил користування побутовими електроприладами.
У разі виявлення електроприладів , які не входять до комплектації номеру або свічок, адміністрація має право на вилучення таких предметів без згоди проживаючого та повернення їх останньому при виїзді з готелю.
Відповідні співробітники готелю мають право на відвідування приміщення (номеру) споживача у разі його відсутноості для виконання своїх посадових обов’язків .
4.17. Адміністрація Готелю залишає за собою право провести заміну наданого споживачу номеру у наступних випадках: необхідність здійснення в конкретному приміщенні термінових ремонтних робіт, санітарно-епідеміологічних або інших заходів, що направлені на усунення причин, які створюють загрозу життю та/або здоров’ю проживаючих та гостей або будівлі готелю. В таких випадках споживачу надається на заміну номер тієї самої категорії, яку було замовлено і сплачено і на той самий термін перебування.
4.18. Адміністрація Готелю залишає за собою право по закінченні сплаченого споживачем терміну проживання, згідно укладеного договору на надання основних готельних послуг, при відсутності письмової заявки з боку споживача на подовження терміну проживання та оплати за таке подовження, здійснити звільнення номеру у відсутності споживача та переміщення його речей в камеру зберігання багажу. Споживача інформують про такі дії за умови, що готелю були надані споживачем при реєстрації контактні дані (номер телефону) для зворотнього зв’язку з ним.
5. Відповідальність Готелю і споживачів за невиконання обов’язків під час надання готельних послуг
5.1. Готель зобов'язаний забезпечити якісне надання готельних послуг згідно з вимогами чинного законодавства України, Правил користування готелями та аналогічними засобами розміщення та надання готельних послуг цих Правил та договору.
5.2. За умови невиконання повністю або частково договірних зобов’язань, пов’язаних з наданням готельних послуг, винна сторона має відшкодувати іншій стороні завдані цим збитки.
5.3. При неможливості (відмові) виконати умови попередньо укладеного договору зі споживачем/замовником щодо надання готельних послуг готель зобов'язаний, на вимогу споживача, забезпечити розміщення споживача в іншому готелі, розташованому в даній місцевості, що надає послуги рівноцінні або вищої якості. Додаткові затрати, що виникли у зв’язку з цим, покриваються готелем.
5.4. Споживач при виявленні недоліків у наданій послузі, невідповідності послуги присвоєній категорії готелю має право за своїм вибором вимагати:
- усунення недоліків безоплатно та у визначений термін;
- відповідного зменшення ціни за надану послугу.
При виникненні претензій до якості наданих готелем послуг, усі суперечки і розбіжності споживач розв'язує з повноважним представником готеля (керівником готелю або іншою уповноваженою особою). У випадку, якщо виявлені розбіжності неможливо усунути на місці представником готелю разом із споживачем, що пред'являє претензію, складається протокол з докладним описом характеру претензії і заходах, необхідних по їх усуненню. Зазначений протокол складається в двох экзмплярах і повинен бути підписаний повноважним представником готелю і споживачем. Претензії споживача, не доведені до готелю та не оформлені у належному порядку, вважаються необґрунтованими.
Готель приймає, розглядає й усуває претензії, скарги тільки під час перебування споживача у готелі. Після від’їзду споживача з Готелю, претензії та скарги не розглядаються.
Готель повинен ужити заходів щодо усунення недоліків наданої послуги протягом години з моменту пред’явлення споживачем відповідної вимоги.
Споживач має право розірвати договір про надання готельних послуг і відповідно до чинного законодавства вимагати документально підтверджених відшкодування збитків, якщо готель в установлений термін не усунув недоліки.
Гроші, сплачені споживачем за послуги, повертаються у день розірвання договору або в інший термін за домовленістю з ним, але не пізніше 7 днів з дня пред’явлення відповідної вимоги.
5.5. Готель відповідно до чинного законодавства України несе відповідальність за шкоду, заподіяну життю, здоров`ю або майну споживача, що виникла з вини готелю у зв’язку з недоліками при наданні послуг. Порядок і обсяг відшкодування визначається відповідно до чинного законодавства України.
Готель не несе відповідальності за недоліки в наданих послугах, якщо доведе, що вони виникли з вини самого споживача/відвідувача (гостей споживача/відвідувача) чи в результаті дії непереборної сили.
5.6. Відшкодування збитків, що були заподіяні споживачем у зв’язку з втратою або пошкодженням майна готелю, здійснюється ним відповідно до чинного законодавства України.
6. Контроль за дотриманням Правил
6.1. Контроль за дотриманням готелем цих Правил здійснюють місцеві державні адміністрації, органи місцевого самоврядування, центральний орган виконавчої влади з питань туризму та інші центральні органи виконавчої влади в межах їх компетенції.
6.2. За порушення санітарних вимог або надання готельних послуг, що не відповідають вимогам нормативних документів стосовно безпеки для життя, здоров’я та майна споживачів і навколишнього природного середовища, готель несе відповідальність згідно із чинним законодавством України.
6.3. Готель зобов’язаний здійснювати контроль за додержанням персоналом цих Правил. У разі порушення Правил винні особи несуть відповідальність відповідно до чинного законодавства України.